Saturday 4 October 2014

tickled

*sambil menulis sambil nangis tengok KKKG*

Lately selalu rasa tickled. Macam kena cubit sakit dengan semua orang.
Orang kata aku gemuk, kata aku taksub melayu dan sebagainya.

Bagi aku, aku tak kisah orang tak sama pendapat dengan aku.
Cuma bila orang cakap benda yang takda kena-mengena dengan apa yang aku cakap aku marah sikitla.

Sikit jela. Tak banyak.
It takes a lot to make me feel angry at you. I am that patient.
Kalau tak dah keluar tanduk kat atas kepala sondol orang.

Takpa la. Mungkin I did something wrong yang aku tak perasan sebelum ini.
Astaghfirullah.

Rabu lepas first time pergi jamming dengan dua abang Panglima Ultra. Nak buat aku jadi keyboardist grup tu, katenye.
Keyboard pun aku takde so camane? Hahahaa
Last-last pinjam imam punya synthesizer.
Tapi tengok-tengok aku kena ada speaker pulak. Takde speaker sythesizer tu bisu.

Haihh..
Banyak pulak cabaran nak jadi pemuzik ni.
Dah la tak reti, dapat alat tak boleh guna pulak.

Nak kena cari jack untuk headphone. Hari ni pulak kejap hujan kejap panas.

Esok raya. Aku tak balik kampung. Raya KL la nampaknya.

Butter nak buat kek tak beli-beli lagi. Hahaha.
Agak-agak harga butter naik tak?


No comments:

Post a Comment